poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościJakie są te nasze kampanie wyborcze?

Jakie są te nasze kampanie wyborcze?

W Newsweeku możemy przeczytać o cechach kampanii wyborczych w Polsce od roku 1989. Jak pisze autor artykułu Piotr Śmiłowicz: „Analiza wszystkich kampanii z dzisiejszej perspektywy pokazuje dwie prawidłowości. Po pierwsze – koncentracja na efekcie i wrażeniu, a nie przekazie merytorycznym”.

Druga cecha polskich kampanii wyborczych to przedstawianie przez polityków tych części programów partii, które mają szansę spodobać się wszystkim. Chowa się natomiast założenia programowe, które są mało popularne wśród społeczeństwa, czytamy w Newsweeku. „Najnowszy przykład to wyparcie się przez PO pomysłów na prywatyzację służby zdrowia”, pisze Śmiłowicz. (ak)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj