wtorek, 24 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKomunikacja w aptece

Komunikacja w aptece

W Pulsie Farmacji możemy zapoznać się z radami Piotra Czarnowskiego, kierowanymi do farmaceutów. Podkreśla on, że dobra komunikacja zaczyna się od słuchania pacjentów i odpowiadania na ich potrzeby. Zaleca on zatem, że jeśli właściciel lub kierownik apteki chce usprawnić w niej pracę, powinien zacząć pytać swoich klientów o to, w jaki sposób to zrobić i nie bać się krytyki. Pytania o poziom satysfakcji ze świadczonych przez aptekę usług powinny być konkretne, choć nie można także zapominać – zdaniem Czarnowskiego – o ogólne pytania na temat branży i propozycje zmian.
 
Specjalista zastrzega także, że „Jeśli odpowiedzi na pytania zasugerują konieczne zmiany, to można o nich mówić dopiero wtedy, gdy rzeczywiście zostaną wprowadzone. W przeciwnym razie odbiorca niezwłocznie wykryje rozbieżność komunikacji z rzeczywistością”. A to może się skończyć brakiem zaufania do prowadzonej komunikacji i deklarowanej chęci wprowadzenia ulepszeń. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj