Polska The Times informuje o kolejnych pomysłach PiS-u na odmłodzenie wizerunku partii. Zgodnie z tym, co ogłosił w mediach nowy rzecznik Mariusz Kamiński, jego partia znalazła sposób na promocję wśród młodych wyborców. „PiS liczy, że w dotarciu do młodych pomoże mu ekspansja w Internecie” – pisze autorka artykułu Katarzyna Borowska.
Jak podaje dziennik, już w tym tygodniu ruszają nowe internetowe inicjatywy adresowane do młodych. Na portalu YouTube pojawią się zabawne filmiki, w których członkowie PiS w żartobliwy sposób opowiadać będą o prezesie swojej partii. Wszystko oczywiście za zgodą i pod ścisłą kontrolą szefa partii – komentuje Borowska. Także w najbliższych dniach ma odbyć się premiera wideobloga Kaczyńskiego, dzięki któremu „Będzie można zobaczyć prezesa w niecodziennych sytuacjach” – informuje Mariusz Kamiński.
Jak dowiedziała się autorka, partia planuje także pojawianie się internetowej telewizji PIS-TV, w której będzie można zobaczyć konferencje prasowe partii i wypowiedzi jej członków. Dla młodych internautów przygotowano także tapety, wygaszacie ekranu z żółtą kaczką, czyli e-maskotką Prawa i Sprawiedliwości. A dla najbardziej wymagających opracowywana jest PIS-gra komputerowa.(ał)