W piątek rusza kampania promocyjna Włocławka, informuje Gazeta Wyborcza Toruń. „Celem kampanii jest budowanie marki Włocławka jako ciekawego, atrakcyjnego, miasta, młodego duchem i przyjaznego”, podkreśla Paweł Osiński – naczelnik wydziału przedsiębiorczości i promocji gospodarczej urzędu miasta.
W ramach kampanii mają zawisnąć billboardowe reklamy Włocławka „w największych ośrodkach Polski”, czyli między innymi w Warszawie, Łodzi i Gdańsku. W akcji promocyjnej znajdzie się odwołanie do koszykówki i włocławskiej ceramiki. Projekt plakatów przygotował Gutenvberg Design, autor logo koszykarkich Mistrzostw Europy w 2009, podaje dziennikarz Gazety.
Choć kampania kosztować będzie ponad 50tys zł, to włocławski magistrat nic za nią nie zapłaci. Koszta pokryje firm Stroer Group – organizator konkursu Złote Formaty. Plebiscyt, w którym Włocławek wygrał w kategorii wydarzenie, odbywa się w ramach Festiwalu Miast Polskich. Wydarzeniem przesądzającym o zdobyciu nagrody było Breakdance Session, „największa impreza tego rodzaju w Polsce, na którą co roku do miasta ściągają grupy taneczne z całego świata oraz muzycy sceny hiphopowej i grafficiarze”, podsumowuje Jacek Hołub, autor artykułu. (ał)