poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościZbliża się konferencja IAB HowTo „Jakość nad iluzją”

Zbliża się konferencja IAB HowTo „Jakość nad iluzją”

Już niedługo odbędzie się konferencja z cyklu IAB HowTo „Jakość nad iluzją. Budowanie autentycznej relacji z odbiorcami w digitalu. Uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję jako pierwsi zapoznać się z wynikami trzeciej edycji badania Zjawisko blokowania reklam” przygotowanego przez IAB Polska. Konferencja odbędzie się 20 marca 2024 roku w Złotych Tarasach w Warszawie

Podczas spotkania uczestnicy zdobędą wiedzę z obszarów:

 • mobile marketingu i siły geofence,
 • adblocków i ich wpływu na komunikację marketingową,
 • social media i brand safety w dobie kryzysu,
 • digital PR, content marketingu i wiedzy o przyciąganiu uwagi użytkownika,
 • połączenia programmatic i DOOH,
 • przełożenia brand liftu na jakość kampanii digital,
 • case’ów dokumentujących wyniki kampanii poszczególnych brandów.

Konferencja przeznaczona jest zarówno dla osób zarządzających, zajmujących się przygotowaniem strategii marketingowej w firmie, jak i dla pracowników, którzy na co dzień planują i realizują kampanie dla poszczególnych produktów. Organizatorzy zapraszają także tych, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę z obszaru marketingu online, w tym e-commerce. 

Wśród prelegentów znajdą się m.in. Sebastain Suma, dyrektor zarządzający Sempai, Tomasz Chłodecki, CEO Justtag Group, Anna Datsiuk, Head of Admitad Poland, Sylwia Kaska, szefowa Grupy Roboczej Mobile IAB Polska, oraz Tomasz Przeździecki, CEO _game changer. 

Bilety można kupić na stronie

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj