Gazeta Krakowska donosi o ciekawej inicjatywie promocyjnej Pcimia. Wójt tej miejscowości zdecydował się skorzystać z propozycji popularyzacji jego miasta przy okazji prowadzonej kampanii reklamowej banku. Tę darmową promocję ma zorganizować agencja reklamowa, która przygotowała telewizyjny spot dla banku.
Główny bohater wspomnianej reklamy, którego gra komik z Latającego Cyrku Monthy Phytona John Cleese w spocie mówi, że jego „ciotka pochodzi z Pcimia”, relacjonuje dziennikarz. Dlatego „nie ma wątpliwości, że promocja pcimskiej gminy właśnie w tym momencie”, gdy dzięki reklamie jest o niej głośno, to znakomita okazja, uważa zapytany przez gazetę Michał Lorens z Media Partner. Podobnego zdania jest sam wójt Pcimia Daniel Obajtek, który mówi, że chce „wykorzystać zainteresowanie, jakie wzbudziła reklama banku, do promocji nie tylko samego miasta, ale i całej gminy”.
Jak dowiedział się Piotr Czarnecki z Gazety Krakowskiej, agencja przygotowująca spot reklamowy dla banku, chce promować Pcim za pomocą billboardów przy „zakopiance”. (ał)