O tym, jak efektywnie zarządzać małą firmą na łamach Dziennika radzi ekspert ds. public relations Dariusz Tworzydło. Jego zdaniem w niewielkiej organizacji ważne jest „aby nie przesadzać w inwestowaniu”, a skupić się na prowadzeniu „ostrożnego marketingu” oraz stworzeniu pracownikom poczucia bezpieczeństwa.
„Dobrze przygotowana komunikacja może wspomóc wszystkie aspekty procesu zarządzania”, podkreśla Tworzydło. Dlatego jego zdaniem działania public relations są jednym z kluczowych elementów prowadzenia firmy. Ekspert podkreśla, że PR w organizacji należy rozpocząć od „relacji wewnętrznych, które właściwie ukształtowane wpływają na motywację i wydajność pracy”.
Działania PR-owskie nie muszą oznaczać „megawydatków”. „Czasem wystarczy zacząć od prostych spraw, ukształtowania dobrych relacji z pracownikami, dbałości o klientów, nie tylko do momentu zrobienia przez nich zakupów”, przekonuje specjalista. Dzięki tym prostym metodom „precyzyjnie i bez horrendalnych wydatków dotrzemy do naszej grupy docelowej”, argumentuje Tworzydło.(ał)