sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWiosenna odsłona Wisły

Wiosenna odsłona Wisły

Wisła Kraków rozpoczęła kampanię wizerunkową, informuje Gazeta Krakowska. Celem akcji jest nie tylko promocja kwietniowych meczów, ale także „wypromowanie marki Wisły w świadomości Krakowian” i całej Małopolski, chwali się Marek Wilczek prezes Wisły Kraków.

Promocja krakowskiego klubu piłkarskiego ma jeszcze jeden cel. Chodzi „również o poprawę wizerunku klubu, który ostatnio ucierpiał po nieszczęśliwym rzucie scyzorykiem na boisko podczas meczu z Odrą Wodzisław”, dodaje prezes klubu.

W ramach kampanii, jak pisze autor artykułu, w Krakowie pojawią się billboardy oraz telebim reklamujące „Białą Gwiazdę”. Zaplanowano też reklamę klubu w sieci kin, portalach internetowych oraz w lokalnej prasie i radiu. (ał)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj