Niezależny konsultant marketingu internetowego Grzegorz Mazurek publikuje na łamach Gazety Prawnej Internet i Nowe Technologie, artykuł na temat komunikacji w Internecie.
„Hasła takie jak użyteczność serwisów, ryzyko dryfu funkcjonalnego (…) – w ciągu zaledwie kilku miesięcy weszły na stałe do kanonu języka specjalisty public relations. Nie wynika to ze sztucznie stworzonej mody, lecz po prostu z oczekiwań szeroko rozumianego klienta” – pisze autor. Uważa on, że wachlarz witryn internetowych jest bardzo szeroki. Specjaliści mają do dyspozycji także różne serwisy edukacyjne, w których nie uprawia się nachalnej promocji, a edukuje internautów za pomocą ciekawych i przydatnych informacji.
Mazurek podkreśla również, że do kluczowych serwisów należy witryna wewnętrzna „która spełnia ogromną rolę nie tylko w aspekcie informowania zespołu pracowników o bieżących wydarzeniach w organizacji, ale przede wszystkim do tworzenia profesjonalnej, kompleksowej komunikacji wewnętrznej”. Wspomina także o e-mailingu, jako przydatnym i korzystny narzędziu oraz o serwisach ekstranetowych „których specyfika polega głównie na tym, że za ich pośrednictwem możemy prowadzić zupełnie inny sposób komunikowania się z użytkownikami sieci”. (mk)