niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPrzecieki a PR giełdowy

Przecieki a PR giełdowy

Gazeta Prawna publikuje felieton Tomasza Świderka na temat PR-owskich działań spółek giełdowych. Zdaniem autora, jeśli przed oficjalną publikacją wyników spółki, w mediach ukazują się te same informacje na jej temat, które wyciekły z zestawienia, to bez wątpienia jest to efekt działań PR-owskich. Pytanie tylko czyich?

W opinii Tomasza Świderka wspomniane działania z zakresu public relations nie zawsze są efektem pracy PR-owców samej spółki. Może to być „tzw. czarny PR, czyli działania jej konkurentów”, przekonuje autor.

Dla felietonisty pretekstem do tych rozważań jest ujawnienie „przecieku” do mediów prognoz Cyfrowego Polsatu. Ujawnienie danych pozwoliło opublikować w mediach informacje o spółce zanim zostały one udostępnione inwestorom indywidualnym.(ał)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj