wtorek, 26 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościOcieplanie wizerunku mundurowych

Ocieplanie wizerunku mundurowych

Polska Gazeta Krakowska dowiedziała się, że krakowska straż miejska chce poprawić swój wizerunek. Efektem kampanii, która ma trwać cały rok będzie wykreowanie obrazu „strażnika jako człowieka opiekuńczego i współpracującego z obywatelem”, podaje Gazeta.

Promocyjna akcja, kosztować będzie 20 tys. zł. Z tekstu wynika, że w projekt zaangażowane jest lokalne środowisko akademickie. Po zeszłorocznej kontrowersyjnej współpracy z Event Factory, o czym pisaliśmy, SM zdecydowała, że tym razem w projekcie nie weźmie udział żadna agencja.

Kampania składać się ma z czterech etapów, a jej motywem przewodnim będą zdjęcia strażników z odpowiednimi hasłami, uprzednio ocenione przez ekspertów z UJ-u pod kątem „wzbudzania zaufania do widza”, pisze dziennikarka Marta Paluch. Jednym z jej elementów mają być broszurki zaprojektowane przez studenta ASP z numerami telefonów do strażników i hasłem „wykręć numer chuliganowi”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj