piątek, 18 października, 2024
Strona głównaAktualnościJak zadowolić dziennikarzy i inwestorów

Jak zadowolić dziennikarzy i inwestorów

Jakim powinno się być PR-owcem, aby zaskarbić sobie przychylność mediów, opowiada miesięcznikowi Nasz Rynek Kapitałowy Piotr Wojtaszek, wybrany najlepszym rzecznikiem prasowym spółek giełdowych.

Specjalista twierdzi, że zdobycie sympatii dziennikarzy, którzy zazwyczaj podchodzą krytycznie do pracy PR-owców, jest nie lada wyzwaniem. „Sam będąc kiedyś dziennikarzem, wiele razy spotykałem się z niekompetencją osób odpowiedzialnych za politykę informacyjną”, argumentuje Wojtaszek.

Zapytany o kontakty z inwestorami twierdzi, że nie powinno się prowadzić szczególnych działań dodających optymizmu inwestującym. Jego zdaniem wystarczy aktywna i rzetelna komunikacja, traktowana jako proces długofalowy.(ał)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj