W magazynie Press ukazał się artykuł Marcina Zawiślińskiego na temat sytuacji w agencji On Board PR. Autor pisze, że w ostatnich czasach odeszło z niej kilkunastu pracowników, a zmiany wprowadzone w dziale brand PR spowodowały zwolnienie Moniki Jasłowskiej i odejście 12 z 14 osób pracujących wraz z nią. Na początku 2008 roku w On Board PR pracowało 51 osób, a teraz 42.
Norbert Ofmański,, dyrektor zarządzający agencji stwierdza, że sytuacja jest efektem zmiany profilu działalności agencji. Dodaje, że firma ma zamiar specjalizować się w realizacji strategii komunikacji i PR korporacyjnym. Przyznaje także, ze firma celowo ograniczyła realizację projektów eventowych, ponieważ mają się nimi zająć firmy zewnętrzne, a nie jak do tej pory konsultanci On Boardu. Zauważa także, że dział Brand PR nie był najbardziej dochodowym działem w agencji, a inne departamenty zrekompensują agencji jego zmniejszenie. Dodaje, że tą specjalizację uznano za odległą od strategii firmy.
Autor artykułu pisze również, że odejścia z agencji mogą być spowodowane wprowadzeniem karty czasu pracy i korporacyjnych zasad ubierania się. (mk)
Informacja została zmieniona. Komentarze odnoszą się do jej poprzedniej wersji.