Polska publikuje artykuł na temat wizerunkowych oraz personalnych zawirowań w PZPN-ie. Z artykułu wynika, że za kadencji Grzegorza Laty reformy Związku nie będzie, za to za oprawę medialną organizacji odpowiedzialne są aż „trzy ośrodki”, które za sobą „nie przepadają”.
Jak wynika z ustaleń dziennikarza Jacka Kmiecika, poprzedni prezes PZPN-u Michał Listkiewicz, walcząc o kolejną kadencję z Grzegorzem Latą, intensywnie szkolił się medialnie u Piotra Tymochowicza. Kurs ten oraz całą kampanię promocyjną za ćwierć miliarda złotych – relacjonuje autor – miał sfinansować kolega ze Związku, Grzegorz Kulikowski, właściciel firmy budowanej, która reklamowała się korzystając z wizerunku Listkiewicza.
W tekście przeczytać można także, że o tym, w jaki sposób po przejęciu władzy w PZPN-ie przez Grzegorza Latę, Związek rozpoczął współpracę z agencję Polish Sport Promotion.(ał)