niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKiedy komunikacja z dziennikarzami zawodzi

Kiedy komunikacja z dziennikarzami zawodzi

„Niestety, najlepsze intencje i dobre przygotowanie nie wystarczają, by mieć gwarancję skutecznej komunikacji” – pisze w Marketingu&more Przemysław Mitraszewski. W swoim artykule porusza kwestię nieprzewidzianych komplikacji, jakie mogą wystąpić w relacjach z mediami. Mitraszewski, odnosząc się do konkretnych przykładów, opisuje sytuacje, kiedy nawet najlepiej przygotowany wywiad lub opracowana informacja, z różnych powodów, może obrócić się na niekorzyść firmy. „Dziennikarze przetwarzają, weryfikują i opiniują otrzymywane komunikaty, robią to niekiedy w zaskakujący sposób” – przypomina ekspert i dodaje, że chociaż nie jest to regułą, to jednak warto być przygotowanym. Radzi też reagować, jeśli dziennikarze przekazują nieprawdziwe informacje lub wypaczają znaczenie przekazu. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj