Dzisiejszy Dziennik informuje, że spółka Tramwaje Warszawskie postanowiła poprawić swój wizerunek. Jak czytamy w artykule Sławomira Ślubowskiego do zmiany image’u firmę skłoniła seria wypadków i jej zły obraz w prasie. Autor pisze, że spółka postanowiła zakupić spoty reklamowe, gadżety, maskotki oraz plakaty ją promujące w ramach akcji „Pomóż nam być bezpiecznym”.
Celem akcji ma być także ograniczenie liczby wypadków z udziałem tramwajów. Ślubowski zwraca jednak uwagę, że akcja będzie prawdopodobnie bardzo droga, a koszty mogą sięgnąć nawet dwóch milionów złotych. Zauważa także, że spółka będzie mogła „schować swój pomysł do szuflady”, ponieważ z nikim nie skonsultowała promocyjnych pomysłów. Tomasz Andryszczyk, rzecznik stołecznego Ratusza przyznaje, że do wszystkich spółek zostanie skierowane pismo z wnioskiem, żeby o akcjach promocyjnych, w które angażowane są publiczne pieniądze, informować miasto. (mk)