Polsat News kontynuuje temat nowego hasła promocyjnego Poznania. Autorzy audycji próbowali dowiedzieć się, czy mieszkańcy miasta rozumieją nowy slogan, a dyrektor poznańskiego biura promocji bronił nowej inicjatywy.
Z reportażu wynika, że najnowsze hasło budzi pewne kontrowersje. Po pierwsze dlatego, że „Poznań. Know how” jest kolejnym sloganem, po hasłach: „Poznań, tu warto żyć” i „Poznań – miasto warte poznania” – promujących miasto w ciągu ostatnich lat. Po drugie, z przeprowadzonej przez telewizję sondy ulicznej wynika, że nie wszyscy mieszkańcy stolicy Wielkopolski wiedzą, o co we wspomnianym sloganie chodzi.
„Wiemy jak skutecznie organizować różne przedsięwzięcia, działać w biznesie, kulturze i sporcie”, broni skierowaną do środowiska biznesowego nową promocję miasta Łukasz Goździor – dyrektor poznańskiego biura promocji. Dodaje on przy tym, że jego miasto może pochwalić się „tysiącletnią skutecznością” w działaniu.(ał)