poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościCzy Poznaniacy rozumieją nowe hasło?

Czy Poznaniacy rozumieją nowe hasło?

Polsat News kontynuuje temat nowego hasła promocyjnego Poznania. Autorzy audycji próbowali dowiedzieć się, czy mieszkańcy miasta rozumieją nowy slogan, a dyrektor poznańskiego biura promocji bronił nowej inicjatywy.

Z reportażu wynika, że najnowsze hasło budzi pewne kontrowersje. Po pierwsze dlatego, że „Poznań. Know how” jest kolejnym sloganem, po hasłach: „Poznań, tu warto żyć” i „Poznań – miasto warte poznania” – promujących miasto w ciągu ostatnich lat. Po drugie, z przeprowadzonej przez telewizję sondy ulicznej wynika, że nie wszyscy mieszkańcy stolicy Wielkopolski wiedzą, o co we wspomnianym sloganie chodzi.

„Wiemy jak skutecznie organizować różne przedsięwzięcia, działać w biznesie, kulturze i sporcie”, broni skierowaną do środowiska biznesowego nową promocję miasta Łukasz Goździor – dyrektor poznańskiego biura promocji. Dodaje on przy tym, że jego miasto może pochwalić się „tysiącletnią skutecznością” w działaniu.(ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj