sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościSukcesy i porażki miast

Sukcesy i porażki miast

Znów w mediach głośno jest o promocji miast za sprawą odbywającego się konkursu Złotych Formatów oraz opublikowania wniosków z badań City Brands. W lokalnej prasie z Lublina przeczytać możemy o sukcesach i porażkach miasta, natomiast prasa krakowska chwali się dobrą opinią Polaków o Krakowie.

Choć, jak czytamy w Dzienniku Wschodnim Lubelskim, Lublin dostał dwie nominacje do konkursu Złote Formaty, to miasto słabo wypadło w rankingu City Brands. Zajęło ono ostatnie miejsce – razem z Bydgoszczą – w kategorii najlepszego miejsca do rozwoju kariery. A także ostatnią lokatę pod względem miasta najprzyjemniejszego do zamieszkania. „Nie możemy się równać z Krakowem czy Gdańskiem, bo nie mamy tylu atrakcji, co te miasta”, tłumaczy Bogdan Kotowski z lubelskiego PTTK.

Natomiast z wyników tego samego badania cieszy się Kraków, który Polacy uznali za najlepsze miejsce do zamieszkania, czytamy w Polsce Gazecie Krakowskiej. Entuzjazm ten studzi nieco Małgorzata Czerepak z On Board, agencji odpowiedzialnej za projekt City Brands. „Postrzeganie miast nie wynika tylko z ich obiektywnej atrakcyjności czy potencjału. Promocja jest często równie ważna, jak produkt”.(ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj