W czasie spowolnienia gospodarczego nie tylko przedsiębiorstwo, ale i sam pracownik powinien pomyśleć o przebudowie własnej marki, pisze Rhymer Rigby dla Dziennika Gazety Prawnej dodatku Financial Times. Jak to zrobić, tłumaczą eksperci i PR-owcy.
W miejscu pracy możemy kreować niewłaściwy wizerunek z kilku powodów. Po pierwsze mogła do nas przylgnąć jakaś niekorzystna „łata”, a po drugie mogliśmy zmienić się z biegiem lat, a pracodawca i otoczenie zdają się tego nie zauważać, tłumaczy znawca tematyki wizerunkowej -Wally Olins. Aby zmienić swój image w oczach kolegów z pracy, należy zacząć od spojrzenia na siebie oczami otoczenia i odkryć czym najbardziej zjednujemy sobie ludzi.
Jeśli żadne z opisywanych w artykule sposobów nie działa, zawsze pozostaje nam… zmiana pracy, podsumowuje Keith Fletcher z Trinity Managment Communications. (ał)