Kraków postawił na promocję poprzez znanych sportowców. Jak informuje Gazeta Wyborcza Kraków miasto promować będzie rajdowiec Michał Kościuszko. Naturalnym wyborem byłoby siostry Radwańskie – mówią eksperci.
Na łamach gazety pomysł krytykuje Maciej Łataś, specjalista od marketingu sportowego. Jego zdaniem naturalnym pomysłem byłoby zaangażowanie sióstr Radwańskich lub Roberta Kubicy. Łataś podkreśla, że niewielkie logo na ubraniu tych sportowców jest więcej warte niż reklamy na samochodzie Kościuszki. Jak pisze Artur Gac Kościuszko nie może się dotąd pochwalić sukcesami na najwyższym szczeblu. Ma na swoim koncie trzy zwycięstwa w rajdach mistrzostw świata, ale w kategorii juniorskiej. Za logotyp na kombinezonie i samochodzie oraz udział w 10 imprezach promocyjnych Kościuszko otrzyma 50 tys. euro, bo tyle wynosi wartość umowy z urzędem miasta.* Dwa lata temu natomiast był on zaangażowany w akcję promocyjną… „Zakochaj się w Warszawie”. (bs)
* Tekst został zmieniony. W poprzedniej wersji zamieściliśmy zdanie “Za to konto bankowe Kościuszki zasili 50 tys. euro, bo tyle wynosi wartość umowy z urzędem miasta.” Zamiarem Redakcji nie było sugerowanie jakiejkolwiek nieuczciwości P. Kościuszki. Za nieścisłość przepraszamy.