piątek, 10 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościGwiazdy z importu receptą na sukces

Gwiazdy z importu receptą na sukces

Mimo że kampanie z gwiazdami pochłaniają po kilka milionów dolarów, spółki chętnie zatrudniają znane twarze – pisze na łamach Pulsu Biznesu Katarzyna Sadowska.

Spółka obuwnicza NG2 po raz drugi postanowiła skorzystać z usług modelki Anji Rubik. Bank BZ WBK, po zaangażowaniu Leo Benhakkera, Danny’ego DeVito, Johna Cleese’a i Gerarda Depardieu, rozważa zatrudnienie kolejnej zagranicznej gwiazdy. Jak zaznacza w artykule Jędrzej Marciniak, odpowiedzialny w BZ WBK za zarządzanie marką i relacje inwestorskie, bank jest bardzo zadowolony ze współpracy z gwiazdami. „Dziennie sprzedajemy 2-2,5  tys. kont reklamowanych przez Gerarda Depardieu” – przyznaje Marciniak  Jak czytamy w artykule, sukcesem zakończyły się również kampanie wody Arctic z udziałem Cindy Crawford, Vistuli&Wólczanki była zadowolona ze współpracy z Pierce’m Brosnanem. Claudia Schiffer wspierała natomiast w giełdowym debiucie spółkę Monnari.

Wsparcie to oczywiście nie jest darmowa. Jak przyznaje na łamach Pulsu Biznesu Daniel Lenarczyk z domu mediowego ZenithOptimedia, za zagraniczną gwiazdę trzeba zapłacić przynajmniej dwukrotnie tyle, co za rodzimą. Dokładne kwoty pozostają tajemnicą, pilnie strzeżoną przez spółki angażujące znane osoby. (ks)   

 

 

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj