piątek, 10 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościSamorządy wydają krocie na nieudaną promocję sportu

Samorządy wydają krocie na nieudaną promocję sportu

Największe polskie miasta coraz częściej promują się poprzez sponsoring międzynarodowych imprez sportowych. Jak dotąd, miliony złotych z miejskich kas nie przyniosły jednak samorządom realnych korzyści finansowych i wizerunkowych – informuje Przegląd.

Jak czytamy, pomimo średniego zainteresowania kibiców zeszłorocznymi Mistrzostwami Europy w koszykówce i siatkówce kobiet, Polska ubiega się o możliwość organizacji Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn w 2014 r. Największe miasta są gotowe wyłożyć po około 10 mln zł, choć przedsięwzięcie może okazać się kolejnym promocyjnym fiaskiem. „Specjalnej kampanii nie przygotowujemy” – mówi na łamach gazety Katarzyna Draba z Polskiego Związku Turystyki.

Cytowany przez Przegląd Jacek Wilczyński z krakowskiej agencji Planet PR twierdzi, że tak duże kwoty lepiej wydać na dłuższą kampanię promocyjną skierowaną do szerszego kręgu odbiorców. „Sport może być dobrą wizytówką miasta, jeśli wpisuje się w strategię promocji oraz całokształt działań promocyjnych” – przekonuje. (iw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj