Wejście na giełdę działa jak dobra kampania wizerunkowa. Zdaniem ekspertów to doskonały sposób na promocję marki.
Jak czytamy w Rzeczpospolitej B debiut firmy na giełdzie ma liczne korzyści wizerunkowe. „Mała firma przeistacza się nagle w wiarygodną i perspektywiczną spółkę. Dowiadują się o niej inwestorzy, którzy mogą być jednocześnie jej klientami” – mówi na łamach „Rz” Robert Niczewski, doradca zarządu Zenith Optimedia Group. Podobnego zdania jest Paweł Niziński z GoodBrand Company.
Wejście na giełdę zachwalają przedstawiciele spółek Oponeo.pl, której debiut pozwolił rozwinąć biznes. Z kolei rozpoznawalność marki Bakalland w grupie docelowej wzrosła o 30 proc. w porównaniu z tą sprzed debiutu. Debiut może być także szansą dla spółek, którym prawo zabrania prowadzenia kampanii reklamowych np. spółki alkoholowe czy tytoniowe. (bs)