środa, 20 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościChcesz poprawić wizerunek firmy... wprowadź ją na giełdę

Chcesz poprawić wizerunek firmy… wprowadź ją na giełdę

Wejście na giełdę działa jak dobra kampania wizerunkowa. Zdaniem ekspertów to doskonały sposób na promocję marki.

Jak czytamy w Rzeczpospolitej B debiut firmy na giełdzie ma liczne korzyści wizerunkowe. „Mała firma przeistacza się nagle w wiarygodną i perspektywiczną spółkę. Dowiadują się o niej inwestorzy, którzy mogą być jednocześnie jej klientami” – mówi na łamach „Rz” Robert Niczewski, doradca zarządu Zenith Optimedia Group. Podobnego zdania jest Paweł Niziński z GoodBrand Company.

Wejście na giełdę zachwalają przedstawiciele spółek Oponeo.pl, której debiut pozwolił rozwinąć biznes. Z kolei rozpoznawalność marki Bakalland w grupie docelowej wzrosła o 30 proc. w porównaniu z tą sprzed debiutu. Debiut może być także szansą dla spółek, którym prawo zabrania prowadzenia kampanii reklamowych np. spółki alkoholowe czy tytoniowe. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj