Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
PB: Ciszewski wart 15 mln. Z MSL chce iść dalej na Wschód. o wczorajszej transakcji, o której informowaliśmy z samego rana, dziś piszą także dziennikarze głównych mediów. o przejęciu ciszewski pr, ciszewski marketing sportowy i ciszewski financial communication przez francuską grupę publicis przeczytamy w gazecie wyborczej, rzeczpospolitej i pulsie biznesu. dwa pierwsze dzienniki fakt sprzedaży odnotowują jedynie w krótkich informacjach. szerzej sprawę opisuje puls biznesu. „spółki z tej branży, notowane na giełdach, wyceniane są na 12-15 razy zysk. tak więc maksymalna wycena polskiego podmiotu, bazująca na jego wynikach za 2010 r., to 15 mln zł” – czytamy w pb. zdaniem pawła trochimiuka, prezesa partner of promotion przed kryzysem ta wycena byłaby jeszcze wyższa. gazeta dopytuje także o plany grupy. według oliviera fleurota, prezesa mslgroup, firma myśli o dalszej ekspansji na rynkach europy środkowo-wschodniej. „rynki na południe czy wschód od polski przeżywa ją cięższe czasy, ale przy tym są mało zagospodarowane przez agencje public relations. priorytetem pozostaje też rozwój w polsce, szczególnie w sektorze farmacji i ochronie zdrowia. tu pomoże doświadczenie polskiego oddziału msl, którym teraz też będzie my zarządzać” – podsumowuje jerzy ciszewski. (bs). jerzy ciszewski opowiada proto.pl o sprzedaży swoich agencji. dla proto.pl transakcję komentują łaszyn, miller i czaplicka…. oraz trochimiuk, czarnowski, przewuska i mitraszewski.
O wczorajszej transakcji, o której informowaliśmy z samego rana, dziś piszą także dziennikarze głównych mediów. O przejęciu Ciszewski PR, Ciszewski Marketing Sportowy i Ciszewski Financial Communication przez francuską grupę Publicis przeczytamy w Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej i Pulsie Biznesu.
Dwa pierwsze dzienniki fakt sprzedaży odnotowują jedynie w krótkich informacjach. Szerzej sprawę opisuje Puls Biznesu. „Spółki z tej branży, notowane na giełdach, wyceniane są na 12-15 razy zysk. Tak więc maksymalna wycena polskiego podmiotu, bazująca na jego wynikach za 2010 r., to 15 mln zł” – czytamy w PB. Zdaniem Pawła Trochimiuka, prezesa Partner of Promotion przed kryzysem ta wycena byłaby jeszcze wyższa. Gazeta dopytuje także o plany grupy. Według Oliviera Fleurota, prezesa MSLGroup, firma myśli o dalszej ekspansji na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
„Rynki na południe czy wschód od Polski przeżywa ją cięższe czasy, ale przy tym są mało zagospodarowane przez agencje public relations. Priorytetem pozostaje też rozwój w Polsce, szczególnie w sektorze farmacji i ochronie zdrowia. Tu pomoże doświadczenie polskiego oddziału MSL, którym teraz też będzie my zarządzać” – podsumowuje Jerzy Ciszewski. (bs)
Jerzy Ciszewski opowiada PRoto.pl o sprzedaży swoich agencji
Dla PRoto.pl transakcję komentują Łaszyn, Miller i Czaplicka…
oraz Trochimiuk, Czarnowski, Przewuska i Mitraszewski