Pomysłodawcy hasła „Katowice – centrum nowych form” na początku tego tygodnia mają wycofać się ze swojej propozycji – podaje Polska Dziennik Zachodni. Z konsultacji społecznych wynika, że slogan został uznany za niezrozumiały. Niedługo poznamy nowe hasło.
Obecny slogan nie zdobył wielu zwolenników. „To hasło jest technokratyczne, bardziej pasujące do firmy, sztucznego towaru, czegoś zamkniętego, ukierunkowanego na konkretną działalność” – ocenia Marek Zieliński, szef Ars Cameralis. Podobną opinię ma Krystyna Doktorowicz, dziekan Wydziału Radia i Telewizji, która twierdzi, że Katowice powinny mieć slogan nawiązujący do tradycji. Także zmiana logo, ze Spodka na serce ESK, nie spotkała się z powszechnym uznaniem. Prawdopodobnie nowe hasło i logo nie zostaną zaakceptowane przez urzędników – podaje gazeta.
Strategie opracowuje Imago PR, Media Partner oraz Business Consulting. Obecnie firmy nie chcą ujawnić propozycji nowego hasła. (kg)