niedziela, 27 października, 2024
Strona głównaAktualnościSzczecin wyda 700 tys. zł. na promocję

Szczecin wyda 700 tys. zł. na promocję

Szczecin, organizator finału zlotu Tall Ship Races 2013, zainwestuje do końca tego roku 700 tys. złotych w promocję wydarzenia. Jak czytamy w Kurierze Szczecińskim, dla władz miasta to strategiczna impreza.

Jak zaznacza Piotr Wachowicz, odpowiedzialny za miejski marketing, przyszłoroczny finał Tall Ship Races ma „»pracować« na renomę Szczecina i wspomagać markę główną: Floating Garden 2050”. Miasto przy ujściu Odry już raz organizowało tę imprezę w 2007 roku. Według gazety wydarzenie okazało się wielkim sukcesem i przez 3 dni przyciągnęło 2 mln turystów z Polski i Europy.

Tym razem władze Szczecina postanowiły rozpocząć kampanię promującą przyszłoroczny finał już teraz. Jak objaśnia Wachowicz, początkowo będzie ona polegała na przypomnieniu szczecinianom wydarzenia z 2007 roku tak, aby oni sami zaczęli zapraszać przyjaciół do uczestnictwa w wydarzeniu. W drugim etapie kampania będzie informować już bezpośrednio o nadchodzącym finale. Zacznie się on od prezentacji na poznańskich targach turystycznych Tour Salon, skierowanej do biur podróży. Szczecin przeprowadzi także kampanię w internecie i mediach tradycyjnych, jej początek zaplanowano na przełom I i II kw. 2012 roku. (ks)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj