poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościChłopiec nie mógł skorzystać z WC w placówce PKO BP. Bank przeprasza

Chłopiec nie mógł skorzystać z WC w placówce PKO BP. Bank przeprasza

3-latek nie mógł skorzystać z toalety w jednym z oddziałów PKO BP w Gdańsku. „Ta sytuacja nie mieści się w standardach obsługi klienta” – odpowiada firma.

O szczegółach czytamy w serwisie Gazety Wyborczej. Jak relacjonuje źródło, mama wybrała się z synem do placówki jednego z gdańskich banków. Na miejscu 3-latek chciał skorzystać z toalety, jednak dyrektorka oddziału nie zgodziła się, by poszedł do ubikacji pracowniczej.

Dyrektor tłumaczyła to procedurami i tym, że toaleta nie jest przeznaczona dla klientów. W rezultacie dziecko było zmuszone oddać mocz do kubeczka, tuż przy stanowisku obsługi klienta. O sprawie zrobiło się głośno po tym, jak mama chłopca napisała list do serwisu trójmiasto.pl.

„Opisana sytuacja w żaden sposób nie mieści się w naszym standardzie obsługi klienta” – skomentował wydarzenie Bank PKO BP. „Po otrzymaniu zgłoszenia niezwłocznie skontaktowaliśmy się z oddziałem w Gdańsku, by wyjaśnić sytuację. Od tego momentu jesteśmy w kontakcie nie tylko z jego pracownikami, ale także z naszym Biurem Jakości. Dołożymy wszelkich starań, aby ta sprawa stała się dla naszych pracowników przestrogą” – zaznaczył. (mw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj