Instagram testuje nową opcję „często zadawanych pytań” dla kont firmowych, która umożliwiłaby markom szybki i łatwy dostęp do narzędzi Q&A – podaje socialmediatoday.com. Jak czytamy, funkcja zapewniłaby wyróżnienie typowych pytań w oknie wiadomości, które użytkownicy mogliby kliknąć, aby uzyskać szybką odpowiedź – czytamy.
Źródło: twitter.com/MattNavarra
Dowiadujemy się, że początkowo firmy będą mogły wyróżnić cztery pytania. Aktualizacja pozwoli na prosty i zautomatyzowany sposób odpowiadania na najczęstsze wątpliwości użytkowników – pisze źródło.
Socialmediatoday.com za serwisem techcrunch.com zauważa, że podobna funkcja jest oferowana w Messengerze, gdzie właściciele stron na Facebooku mogą dodawać automatyczne odpowiedzi na typowe pytania. Czytamy jednak, że biorąc pod uwagę plany Facebooka o integracji wszystkich swoich funkcji przesyłania wiadomości, aktualizacja jest oczywistym ruchem również dla Instagrama. Dodatkowo źródło tłumaczy, że usługi Instagrama coraz bardziej wiążą się z obszarem e-commerce, dlatego też opcja może okazać się przydatna do rozwiązywania typowych wątpliowści dotyczących wysyłek czy zwrotów przez daną markę.
Czytaj też: Na Instagramie będzie można korzystać z Messengera?
(kd)