piątek, 8 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościFacebook aktualizuje funkcję Account Quality w Business Managerze

Facebook aktualizuje funkcję Account Quality w Business Managerze

Facebook chce pomóc firmom w rozwiązywaniu problemów. Z tego powodu serwis zaktualizował funkcję Account Quality w Business Managerze – podaje socialmediatoday.com.

facebook

facebook

Źródło: twitter.com/MattNavarra

Jak czytamy, aktualizacja ma pomóc administratorom stron w śledzeniu wszystkich reklam i postów, które zostały zawieszone m.in. przez naruszenie zasad Facebooka. Łatwiejsze ma być także wyjaśnianie powodów każdego bana.

Zdjęcia przedstawiające zaktualizowaną funkcję opublikował na Twitterze Matt Navarra (który screeny otrzymał od użytkownika Leona Grigga). Wynika z nich, że w nowej wersji Account Quality pojawi się zestawienie wszelkich problemów z kontem, które mogą wpłynąć na wydajność – wskazuje źródło.

facebook

facebook

Źródło: twitter.com/MattNavarra

Socialmediatoday.com zauważa, że administratorzy stron mogą przeglądać listę problemów także w zakładce Page Quality, która dostępna jest w narzędziach na stronach biznesowych. Zdaniem źródła, w Account Quality pojawiają się podobne informacje – m.in. udostępnione treści, które zostały ocenione przez zewnętrznych fact-checkerów, naruszenia praw własności intelektualnej, naruszenia związane z udostępnianiem zbyt dużej liczby treści z innych źródeł oraz oferty pracy udostępnione przez stronę, które zostały oznaczone jako wprowadzające w błąd, zwodnicze lub fałszywe. Czytamy, że niektóre z nich mogą nie występować ze względu na fakt, że Account Quality dotyczyć będzie przede wszystkim reklam.

Źródło uważa, że nie jest to bardzo znacząca aktualizacja i nie zapewnia dodatkowego wsparcia, jakiego naprawdę potrzebują małe firmy publikujące reklamy na Facebooku. Jak czytamy, w grudniu 2020 roku bloomberg.com przekazał, że wielu małych reklamodawców ma problemy z automatycznymi systemami serwisu społecznościowego. Marketerzy skarżyli się m.in. na blokowanie kont i brak obsługi klienta.

Czytaj więcej: Mali reklamodawcy skarżą się na systemy Facebooka

Aktualizacja może jednak pomóc w lepszym wyjaśnianiu problemów i ułatwić określenie kroków, jakie należy podjąć, aby je rozwiązać – dodaje źródło.

Socialmediatoday.com zwróciło się do Facebooka o udzielenie dodatkowych informacji na temat aktualizacji i planowanej daty jej wprowadzenia, do czasu publikacji nie otrzymało jednak odpowiedzi. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj