Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Instagram rozszerza dostęp do szablonów Reels. w ciągu ostatniego tygodnia instagram dał większej liczbie użytkowników dostęp do swojej opcji reels „szablony”, która umożliwia tworzenie klipów na podstawie popularnych formatów treści w aplikacji – informuje serwis socialmediatoday.com. jak widać na przykładzie udostępnionym przez użytkownika ahmeda ghanema, niektórzy widzą już nową opcję „szablony”, która pozwala wybrać format dla swojego reelsa w oparciu o popularne trendy. instagram początkowo wprowadził tę opcję jeszcze w kwietniu. przeprowadza ona użytkowników klatka po klatce, tak, aby stworzyć podobnie wyglądający klip reels. źródło: instagram, ahmed ghanem. to nie jest jedyny sposób, w jaki instagram chce użyczyć pomocnej dłoni w procesie tworzenia reels – czytamy w źródle. instagram będzie teraz również rekomendował utwory do klipów na podstawie poprzednich wyborów muzycznych użytkownika. „w oparciu o te narzędzia, można po prostu wymyślić, co chce się nagrać i instagram oraz jego narzędzia rekomendacji i szablonów zrobią całą resztę” – pisze andrew hutchinson. (zd).
W ciągu ostatniego tygodnia Instagram dał większej liczbie użytkowników dostęp do swojej opcji Reels „Szablony”, która umożliwia tworzenie klipów na podstawie popularnych formatów treści w aplikacji – informuje serwis socialmediatoday.com.
Jak widać na przykładzie udostępnionym przez użytkownika Ahmeda Ghanema, niektórzy widzą już nową opcję „Szablony”, która pozwala wybrać format dla swojego Reelsa w oparciu o popularne trendy.
Instagram początkowo wprowadził tę opcję jeszcze w kwietniu. Przeprowadza ona użytkowników klatka po klatce, tak, aby stworzyć podobnie wyglądający klip Reels.

Źródło: Instagram, Ahmed Ghanem
To nie jest jedyny sposób, w jaki Instagram chce użyczyć pomocnej dłoni w procesie tworzenia Reels – czytamy w źródle.
Instagram będzie teraz również rekomendował utwory do klipów na podstawie poprzednich wyborów muzycznych użytkownika.
„W oparciu o te narzędzia, można po prostu wymyślić, co chce się nagrać i Instagram oraz jego narzędzia rekomendacji i szablonów zrobią całą resztę” – pisze Andrew Hutchinson. (zd)