W sierpniu 2022 roku LinkedIn ogłosił, że wprowadza nowe funkcje dla twórców, które mają ułatwić udostępnianie treści wizualnych w sieci społecznościowej – informuje techcrunch.com.
Jak podaje źródło, w najbliższych tygodniach twórcy na LinkedInie będą mogli dodawać linki bezpośrednio do swoich zdjęć i filmów, aby kierować pozostałych użytkowników do stron internetowych lub innych zasobów, niezależnie od tego, czy znajdują się one na LinkedInie, czy poza nim. Firma zauważa np., że twórcy mogą wykorzystać nową funkcję do umieszczania linków do swoich newsletterów lub osobistych stron internetowych. Link można dodać, dotykając ikony „Dodaj link” po utworzeniu nowego posta z obrazem lub wideo.
Źródło: LinkedIn.com
Platforma wprowadza także szablony. Funkcja ma zapewnić twórcom widoczność ich postów tekstowych w aktualnościach innych użytkowników. Szablony są zaprojektowane tak, aby nadać wpisom dowolny kolor, tło oraz jedną z wielu czcionek do wyboru w celu wyróżnienia grafiki na tle pozostałych. Dostęp do szablonów będzie zapewniony w najbliższych tygodniach na urządzeniach mobilnych. Do nich również można będzie dodać odnośnik z łączem – czytamy.
Źródło: LinkedIn.com
Ponadto, LinkedIn wprowadził karuzele, czyli nowy format, który pozwala mieszać ze sobą obrazy i filmy i umożliwia ich przesuwanie („swipe”). Funkcja ma być rozszerzona jeszcze w tym roku.
Uruchomienie nowych funkcji to efekt odnotowania przez LinkedIna 20-procentowego wzrostu liczby osób dodających treści wizualne do swoich wpisów – czytamy.
Platforma informuje, że w 2021 roku zintensyfikowała działania mające na celu przyciągnięcie do siebie twórców, a także uruchomiła dla nich fundusz o wartości 25 mln dol. (zd)