Twitter znalazł rozwiązanie problemu, na który zwróciło uwagę wielu użytkowników po informacji o możliwości kupienia weryfikacji konta za 8 dol. – opisuje theverge.com. Chodziło o to, w jaki sposób będzie można odróżnić konto firmy czy osoby publicznej od profilu subskrybenta Twitter Blue.
Platforma postanowiła wprowadzić szary znacznik „Official”, którego nie da się kupić. „Konta, które je otrzymają, obejmują profile rządowe, firmy, partnerów biznesowych, media, wydawców i niektóre osoby publiczne” – podaje Eshter Crawford, szefowa inicjatywy Twitter Blue, cytowana przez źródło.
Bycie kontem zweryfikowanym nie jest równoznaczne z posiadaniem konta oznaczonego jako „Official”. Nie wiadomo jeszcze, czy etykieta będzie widoczna na tablicy, czy dopiero po wejściu na czyjś profil – czytamy.
Podwójnie zweryfikowane konto ma zapobiec podszywaniu się użytkowników – dowiadujemy się. (zd)