Twitter ogłosił wprowadzenie „Blue for Business”, subskrypcji skierowanej do firm, które chcą „zweryfikować i wyróżnić się na platformie” – podaje theverge.com.
Jak czytamy, usługa ma pozwolić firmom połączyć ich główne konta z kontami pracowników, aby ułatwić pokazanie, że dana osoba faktycznie dla nich pracuje.
Źródło informuje, że Twitter na razie testuje usługę z „wybraną grupą firm”, w tym z własnymi pracownikami. Platforma nie udostępniła na razie zbyt wielu szczegółów na temat subskrypcji, takich jak koszt czy to, jak faktycznie będzie wyglądać weryfikacja – czytamy. Funkcja ma pojawić się w 2023 roku.
Dalej dowiadujemy się, że niektórzy pracownicy Twittera mają na swoich profilach etykietę z logo serwisu.
Platforma zaczęła także już oficjalnie wprowadzać szare znaczniki dla kont rządowych, o których informowano w listopadzie 2022 roku. (bs)