Na platformie Elona Muska, funkcjonującej od niedawna pod nazwą X, a wcześniej znanej jako Twitter, zaszła kolejna zmiana. Wprowadzono nowy sposób oznaczania reklam, które teraz wyglądają jak zwykłe posty – informuje mashable.com.
Czytaj więcej: Twitter nie będzie już Twitterem?
Do tej pory płatne reklamy były wyświetlane z ikoną strzałki wskazującą na słowo „Promowane”. Oznaczenie to pojawiało się na dole tweeta pod przyciskami interakcji. Obecnie napis „Promowane” został zastąpiony przez słowo „Reklama”, które znajduje się w prawym górnym rogu wpisu obok przycisku z trzema kropkami – czytamy.
Źródło: twitter.com/youreuropeeu
Jak zauważa źródło, ikona strzałki zapewniała wizualne oznaczenie, które wskazywało na płatną reklamę. Ponadto, napis „Promowane” wyróżniał się znacznie bardziej niż „Reklama” – ocenia mashable.com.
Źródło zwraca również uwagę na fakt, że stare oznaczenie „Promowane” umiejscowione było w widocznym miejscu, obok regularnie używanych funkcji platformy, takich jak „Odpowiedź” i „Podaj dalej”. Użytkownicy rzadko natomiast kierują swoją uwagę na obszar z przyciskiem z trzema kropkami, gdzie obecnie znajduje jest napis „Reklama”. (ao)