Elon Musk wyróżnił LinkedIna i YouTube’a jako „przyszłych konkurentów” X podczas spotkania całej firmy z okazji rocznicy przejęcia serwisu przez Muska – podaje businessinsider.com, powołując się na bloomberg.com.
Musk regularnie wspominał o przekształceniu X w „aplikację do wszystkiego”. W praktyce oznaczałoby to uczynienie z X miejsca, które umożliwi użytkownikom korzystanie z innych opcji niż tylko publikowanie postów i śledzenie innych osób – przypomina źródło.
Rosnące zainteresowanie profesjonalnym networkingiem i coraz większa popularność LinkedIna wśród influencerów może wyjaśniać, dlaczego Musk chce stworzyć portal do komunikacji korporacyjnej. W trakcie spotkania zapowiedział, że X będzie także służyć publikacji ofert pracy – informuje źródło.
X ma także rozwijać się w kierunku wideo, które wciąż jest dominującą formą w social mediach. Jak czytamy dalej, w trakcie spotkania Musk zapowiedział, że nowe funkcje X staną się wyzwaniem dla YouTube’a.
Ponadto, miliarder ma w planach stworzenie serwisu informacyjnego o nazwie XWire, który miałby konkurować z PR Newswire firmy Cision – donosi Bloomberg. (af)