piątek, 10 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościJak informować w kryzysie?

Jak informować w kryzysie?

18 stycznia przyszłego roku w hotelu Sheraton w Warszawie odbędzie się seminarium „Informacja w kryzysie, czyli być albo nie być dla firmy – na czym poległy największe korporacje?”. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Mike Regester, międzynarodowy autorytet zarządzania ryzykiem oraz sytuacją kryzysową, autor książki „Crisis management”, uważanej za jedną z ważniejszych pozycji w tej dziedzinie. Uczestnicy seminarium dowiedzą się jak zapobiegać sytuacjom kryzysowym oraz jak skutecznie zarządzać informacją, gdy przyjdzie im się z kryzysem zmierzyć. Przemysław Mitraszewski ze Spin Communications przedstawi główne źródła sytuacji kryzysowych oraz fakty i mity z nimi związane. Konferencja skierowana jest przede wszystkim do prezesów i członków Zarządów odpowiedzialnych za komunikację oraz rzeczników prasowych największych przedsiębiorstw działających w Polsce. Organizatorem spotkania jest Spin Communications i Puls Biznesu, a patronem medialnym wortal Piar.pl

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj