wtorek, 26 listopada, 2024

PTK dla piłkarzy

Rzeczpospolita publikuje szczegóły ostatecznego projektu umowy sponsorskiej Polskiej Ligi Piłkarskiej z PTK Centertel. Nie jest on zadawalający dla wszystkich, ale jak czytamy w dzienniku – „lepszych propozycji nie ma”. Prezes Polskiej Ligi Piłkarskiej Zbigniew Koźmiński przyznaje na łamach Rzeczpospolitej, że „lepszy rydz niż nic” i stwierdza, że „pierwsza umowa ma wypromować ligę, a dopiero przy drugiej i następnych można myśleć o godziwym, zarobku”. Koźmiński zapowiedział również, że umowa zostanie podpisana, jeśli otrzyma poparcie ośmiu klubów. Na jej podstawie PTK Centertel promowałby swoją markę Idea w rozgrywkach I ligi piłkarskiej przez 3,5 roku. „Logo Idei o powierzchni 40 cm kw. umieszczone zostanie z przodu koszulek piłkarzy oraz na prawych rękawiczkach”. Podczas meczów widoczne będą również trzy tablice reklamowe, a logo będzie umieszczane „w programach przedmeczowych, na plakatach promujących mecze, na zaproszeniach dla gości VIP oraz na karnetach i biletach”. Wywiady z piłkarzami muszą być ponadto prowadzone na tle tablicy z logo sponsora.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj