poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZakończenie pierwszego etapu Złotych Spinaczy

Zakończenie pierwszego etapu Złotych Spinaczy

Zakończył się pierwszy etap konkursu Złote Spinacze 2005. Spośród 56 zgłoszonych projektów kampanii PR nadesłanych do konkursu jurorzy wybrali 26 najlepszych. Trzy nominacje otrzymała agencja Partner of Promotion, a dwiema nominacjami wyróżniono: Canal+ Cyfrowy, Compress, Eskadrę Promarket, Profile, Rowland Communications oraz Sigmę International. Do 2 listopada finaliści zobowiązani są nadesłać dokumentację dodatkową. Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie Złotych Spinaczy nastąpi podczas uroczystej gali 24 listopada w hotelu Radisson SAS w Warszawie.

Wśród nominowanych w poszczególnych kategoriach znalazły się następujące projekty:

1) PR korporacyjny
Masz prawo wiedzieć (Profile)
Kompania Inicjatyw (Sigma International)
Bezpieczny Komputer 2004 (United PR)

2) PR produktu
The Beach Bols – jedyna taka plaża (GGK Public Relations)
Wełna Rockwool – twój dom w lepszym klimacie (Partner of Promotion)
Design, Music, Ease of Use… MOTO! (Partner of Promotion)
Dog in the Fog (Sigma International)

3) Kampania edukacyjna
Zaszczep zdrowie (Compress)
Kraków wolny od psich qp! (Eskadra Promarket)
Let my people live! (Profile)

4) Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
Nationwide – nikomu ani słowa (Partner of Promotion)
CEDC w drodze po Polmos Białystok (Rowland Communications)

5) Public Affairs & Lobbying
Polish Energy Day (Rowland Communications)
Propagowanie idei pracy tymczasowej w Polsce (Telma Group Communications)

6) Kampania społeczna
Czy chcesz mieć kontrolę? (Compress)
Odnaleźć siebie (On Board Public Relations)
Cowparade Warsaw 2005 (Sensors PR)

7) Komunikacja wewnętrzna
Nowe oleje Shell Helix (Multi Communications)
Forum Pracownika (Provident Polska)

8) Event
Obchody 10-lecia Canal+ (Canal+ Cyfrowy)
Przystanek IKEA (Eskadra Promarket)
Kampania Belvedere (R.A. Productions)

9) Corporate Social Responsibility
Klasa BGŻ (Bank Gospodarki Żywnościowej)
Inicjatywa – reklama dla dzieci (Canal+ Cyfrowy)
W towarzystwie Lwa (ING Bank Śląski)
Nie bądź obojętny na sprzedaż alkoholu nieletnim (Marketing & Communications Consultants)


ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj