niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościIdentyfikacja wizualna Focus Park

Identyfikacja wizualna Focus Park

CE Retail zaprezentowała identyfikację wizualną powstających centrów rozrywkowo-handlowych Focus Park. Logotyp, podobnie jak wnętrza przyszłych galerii nawiązuje do natury, łącząc ze sobą elementy nowoczesności. Został on zaprojektowany przez agencję Diagram. Za działania z zakresu PR odpowiada agencja Sigma International.
Focus Parki to centra rozrywkowo-handlowe zlokalizowane w centrach miast, w których wnętrzach duży nacisk położony zostanie na nawiązanie do natury.
Parkridge CE Retail to brytyjski inwestor, który buduje w Polsce centra rozrywkowo-handlowe Focus Park. Obecnie firma prowadzi projekty w: Białymstoku, Bydgoszczy, Gliwicach, Rybniku i Zielonej Górze.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj