niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPublic relations w internecie

Public relations w internecie

W lutym dr Monika Kaczmarek-Śliwińska (Politechnika Koszalińska) rozpoczęła II etap badań „Internet Public Relations Uczelni Wyższych w Polsce”. Ta część badań skierowana jest do niepublicznych wyższych uczelni w Polsce. Jej celem jest poznanie obecnego stanu działań uczelni w zakresie Internet Public Relations.
Badaniami objęte zostały działania public relations uczelni w internecie w obszarze komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, pomiar efektów internetowego PR, koszt prowadzenia działań i realizacji budżetów oraz wykorzystanie tego narzędzia w zarządzaniu sytuacją kryzysową. Badania mają być zakończone na przełomie czerwca i lipca.
Pierwszy etap zrealizowany został w roku 2005 na grupie uczelni publicznych. Równocześnie z badaniami ankietowymi autorka prowadziła obserwacje witryn internetowych badanych uczelni pod kątem cech istotnych w działaniach PR oraz Internet PR.
Dla celów analizy witryny internetowej, autorka wyróżniła 93 cechy istotne ze względu na realizację działań PR. Obserwacja cech pozwoliła na analizę działań uczelni skierowanych do różnych grup docelowych. Wyniki I etapu badań (badania ankietowe oraz obserwacje witryn) zaprezentowano podczas 6. Konferencji Rzeczników i Pracowników Biur Promocji Szkół Wyższych w Zielonej Górze (luty 2006). Wkrótce wyniki I etapu badań ukażą się w postaci artykułów.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj