TBWA i TEQUILADIGITAL przygotowały kampanię społeczną dla Fundacji Batorego. Głównym celem kampanii jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na dysproporcje między możliwościami edukacyjnymi młodzieży ze wsi i małych miejscowości a ich rówieśnikami z miast. Akcja ma zachęcić do wsparcia programów stypendialnych prowadzonych przez lokalne organizacje pozarządowe we współpracy z Fundacją Batorego.
Na potrzeby kampanii przygotowany został 45-sekundowy film animowany autorstwa Krzysztofa Kokoryna i Wojciecha Kliczki z muzyką Mateusza Pospieszalskiego, który emitowany będzie w sieci Cinema City. W ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych emitowana będzie telewizyjna wersja filmu kinowego, w którym tekst czyta Jan Peszek. Na bazie filmu reklamowego powstał również spot radiowy, który od marca do kwietnia emitowany będzie w kilkunastu stacjach radiowych. Kampania obejmie także Internet.
W lutym ruszyła strona internetowa, na której znajdą się m.in. internetowa wersja filmu animowanego, gra odwołująca się do bohaterów filmu oraz mechanizm płatności online umożliwiający dokonanie wpłat na rzecz stypendiów w ramach prowadzonego przez Fundację Programu Równe Szanse. (kk)