sobota, 11 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościJak sponsorować kulturę i sztukę

Jak sponsorować kulturę i sztukę

Ukazała się książka „Sponsoring kultury i sztuki w praktyce”, wydana przez Fundację Commitment to Europe ARTS & BUSINESS. Publikacja w praktyczny sposób przedstawia zagadnienia związane ze sponsoringiem kultury i sztuki w Polsce.

Jak deklarują wydawcy, książka powstała w odpowiedzi na brak usystematyzowanej wiedzy na temat zyskującego na popularności narzędzia promocji, jakim jest sponsoring kultury i sztuki. Publikacja zawiera teksty ekspertów Fundacji, zbierające ich ponad dwuletnie doświadczenia, dotyczące sponsoringu kultury i sztuki w Polsce.

„Sponsoring kultury i sztuki w praktyce” to przede wszystkim praktyczny poradnik, wyjaśniający różnice pomiędzy sponsoringiem, mecenatem, a działaniami CSR, podpowiadający jak rozmawiać z potencjalnym sponsorem, konstruować ofertę, pisać umowę czy prowadzić projekt. Integralną częścią publikacji jest rozdział poświęcony dobrym praktykom z zakresu sponsoringu kultury i sztuki. Na jego łamach opublikowano osiem case studies opisujących efektywne działania firm w zakresie inicjowania, organizowania oraz wspierania projektów kulturalnych.

Wspomniana publikacja kierowana jest zarówno do przedstawicieli biznesu, instytucji kultury, jak i środowiska akademickiego. Zostanie wykorzystana w procesie dydaktycznym na wybranych wydziałach Uniwersytetu Jagiellońskiego. (psp)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj