środa, 27 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościAntynagrody Marketingu Sportowego 2007

Antynagrody Marketingu Sportowego 2007

Redakcja portalu MarketingSportowy.pl przyznała antynagrody marketingu sportowego „Poza podium”. Za największą wpadkę roku 2007 uznano postępowanie firmy Polkomtel, która konsekwentnie ubierała reprezentantów Polski w niebieskie stroje korporacyjne Plusa podczas oficjalnych meczów. Drugą i trzecią pozycję w głosowaniu zajęły Polski Związek Koszykówki i Telewizja Polska. PZK – za brak przeciwdziałania postępującemu spadkowi popularności koszykówki wśród kibiców i sponsorów w Polsce, a TVP za sposób wprowadzenia kanału TVP Sport na rynek i dalszą utratę pozycji konkurencyjnej wszystkich informacyjnych programów sportowych telewizji publicznej na rzecz prywatnych konkurentów.
 
„Poza podium” to pierwsza edycja konkurs na wpadki roku polskiego marketingu sportowego. W głosowaniu zorganizowanym przez portal wzięło udział prawie 700 użytkowników portalu. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj