Rusza druga edycja nagród branży public relations – PRotony 2008. Już od dzisiaj można zgłaszać kandydatury specjalistów ds. komunikacji wyznaczających standardy w branży PR.
O nagrody mogą ubiegać się osoby z firm PR, działów PR-owskich firm i korporacji, instytucji, organizacji non-profit oraz administracji publicznej, jak również osoby zajmujące się edukacją PR-owską.
Kandydatów do nagrody w poszczególnych kategoriach można zgłaszać przez miesiąc począwszy od dzisiaj. Nagrody zostaną przyznane w pięciu kategoriach:
1) Osoba/zespół w firmie PR-owskiej;
2) Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji;
3) Osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub organizacji pozarządowej;
4) Rzecznik prasowy;
5) Osoba/zespół zajmujący się edukacją w PR.
W tej edycji konkursu zostaną ocenione osiągnięcia w okresie od 1 stycznia 2007 do 31 grudnia 2007. Uwzględniane będą zarówno całoroczne dokonania, jak również wyjątkowe rezultaty pojedynczych projektów.
Zgłoszonych kandydatów ocenią członkowie Akademii Ekspertów PR, którą tworzy 169 uznanych specjalistów działający od wielu lat w branży PR. Przebieg głosowania będzie jawny – jego wyniki oraz decyzje poszczególnych członków Akademii Ekspertów PR zostaną w całości opublikowane na stronie PRotonów po Gali wieńczącej konkurs. Głosowanie odbędzie się drogą elektroniczną, a aplikacje będą punktowane przez AEPR wg regulaminu konkursu PRotony 2008 opublikowanego na stronie konkursowej. Przyznane zostaną nagrody Akademii Ekspertów PR w poszczególnych kategoriach oraz nagroda publiczności. Nad przebiegiem głosowania będzie czuwać audytor.
Wszystkie informacje na temat konkursu i jego poszczególnych etapów oraz lista członków Akademii Ekspertów PR znajdują się na stronie www.protony.pl. Sponsorem konkursu jest Instytut Monitorowania Mediów, patronami medialnymi: magazyn Brief, Gazeta Prawna i Radio PiN, a partnerem – Visual Factory. (psp)