sobota, 21 września, 2024
Strona głównaAktualnościPoznaj wizję Szczecina

Poznaj wizję Szczecina

Od pół roku władze Szczecina przygotowywały strategię promocji miasta. W połowie kwietnia magistrat zaprezentuje wypracowane rozwiązania promocyjne, których hasłem przewodnim będzie „The most visionary city in Europe. Poznaj wizję”.

Celem kampanii ma być rozwój Szczecina – miasto chce zintegrować szczecinian, a także przyciągnąć inwestorów. Strategia przygotowana na najbliższe lata zakłada, że Szczecin będzie konkurować z innymi miastami w euroregionie o turystów, dlatego hasło promocyjne stworzono właśnie w języku angielskim.

Promocja Szczecina skierowana jest również do młodych szczecinian i ma zachęcić ich do myślenia o Szczecinie jako o mieście, z którego niekoniecznie trzeba wyjeżdżać, ale w którym warto zostać albo do niego wrócić. (ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj