Niemiecka Centrala Turystyki rozpoczęła w Polsce kampanię medialno-marketingową. Twarzą akcji promującej Niemcy jako kraj przyjazny dla turystów został Steffen Möller. Centralnym punktem przedsięwzięcia są plakaty reklamowe z jego udziałem, które pojawią się w największych miastach w kraju (Warszawa, Łódź, Katowice, Kraków, Gdańsk). Grupą docelową są osoby w wieku od 25 do 49 lat, a komunikat kierowany jest głównie do krajów związkowych położonych przy granicy z Polską. Kampania finansowana jest przez Niemiecką Centralę Turystyki.
Jak dowiedziała się redakcja PRoto, Niemiecka Centrala Turystyki współpracowała już ze Steffenem Möllerem podczas warsztatu bawarskiego organizowanego dla branży turystycznej. Agata Płońska z DZT powiedziała PRoto: „Nasza kampania ma na celu przedstawienie Niemiec jako kraju turystycznego, przełamanie stereotypów, a także ukazanie Niemiec jako kraju przyjaznego Polsce i polskim turystom. Wydawało się naturalne, że pozytywnie kojarzący się Steffen Möller – Niemiec mieszkający w Polsce, jest najodpowiedniejszym kandydatem do promocji tego kraju. Podsumowując: jest to osoba znana w obu krajach, kojarząca się pozytywnie i swoją działalnością oraz wizerunkiem w naturalny sposób łącząca Niemcy i Polskę”. (mk)
O zaufaniu Polaków do wypoczynku w Niemczech czytaj tutaj