poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościO public relations słów kilka

O public relations słów kilka

W magazynie Rynek Turystyczny ukazał się artykuł Moniki Wilgi na temat najważniejszych zagadnień public relations. Autorka stara się przybliżyć czytelnikom najważniejsze fakty i pojęcia dotyczące tematyki PR-u.

W skrócie opisuje korzenie branży, stara się nakreślić jego definicję oraz wytłumaczyć, na czym polega jego funkcjonowanie. Opisuje także, jak rozwija się PR w Polsce oraz przybliża tematykę badań dotyczących usług PR zarówno w naszym kraju, jak i na świecie. Wilga stwierdza, że: „Właściwy wizerunek firmy lub produktu daje możliwość realizacji wytyczonych celów. Sprawia, że dana organizacja, produkt są bardziej rozpoznawalne, kojarzone. Ma to szczególne znaczenie w warunkach rosnącej konkurencji i powszechnej dostępności do wielu usług”.

Dziennikarka powołuje się także na raport PRoto dotyczący zapotrzebowania na usługi PR-owców na polskim rynku pracy w 2007 roku. Na jego podstawie wysuwa wniosek, że PR, podobnie jak „w krajach o rozwiniętej gospodarce rynkowej, również i w polskich firmach i instytucjach będzie odgrywać coraz większą rolę”. (mk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj