Zakończył się pierwszy etap przetargu ogłoszonego przez władze Radomia na stworzenie kompleksowego dokumentu „Strategia Marki Miasta Radomia”. Do postępowania przystąpiło 8 podmiotów – głównie agencji PR-owskich i brandingowych.
W pierwszym etapie przetargu wymagane przez miasto dokumentu oraz wnioski złożyły: Pleon, Grupa Eskadra, Sigma, konsorcjum składające się z Instytutu Konkurencyjnej Ekonomii Regionów (Poznań) i Agencji „Man at work” (Poznań), Demo Effective Launching (Kraków), Brand Nature Access i Corporate Profiles. Jeszcze przez kilka dni potrwają prace Komisji Przetargowej, mającej na celu analizę wniosków pod kątem założonych warunków. Następnym etapem będą negocjacje z zaproszonymi firmami.
Zakończenie postępowania przetargowego planowane jest na kwiecień 2009, a wyłoniony podmiot będzie miał 120 dni na stworzenie Strategii Marki Miasta Radomia.(ał)