Znamy już nazwy agencji, których zespoły przeszły wstępne eliminacje w konkursie Cannes Lions w kategorii Young Creatives PR. Kategoria ta pojawiła się w historii konkursu po raz pierwszy.
Na liście najbardziej kreatywnych znaleźli się pracownicy z firm: Glaubicz Garwolińska Consultants (Katarzyna Moszkowska i Ada Konczalska), Headlines Portel Noveli (Kamila Wardyn i Jagoda Prętnicka), ITBC Communication (Joanna Górecka i Łukasz Sobolewski), Multi Communications (Magda Łazicka i Anika Paliszewska oraz Olga Witkowska i Paweł Tabaka), On Board PR (Katarzyna Fabjaniak i Aleksandra Boćwińska), Partner of Promotion (Marta Kopcik i Daniel Woubishet), Profile (Olga Lasota i Dymitr Romanowski), Raczkiewicz Chenczke Consultants (Michał Szapiro i Małgorzata Jakubowska oraz Jakub Zajdel i Hanna Waśko).
W kolejnym etapie konkursu uczestnicy będą pracować nad briefami do kampanii społecznych. W ubiegłym roku powstały prace dla Biura Promocji Warszawy i Amnesty International.
Nagrodą w Young Creativs jest między innymi wyjazd do Cannes i uczestnictwo w zajęciach Akademii Young Creatives. Więcej informacji na www.ktr.org.pl.