środa, 25 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPR, czyli co? – przewodnik dla firm

PR, czyli co? – przewodnik dla firm

Katowicka agencja PRIME PR, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach oraz redakcja Polski Dziennika Zachodniego rozpoczynają projekt edukacyjny „PR, czyli co?”. W jego ramach od marca do maja 2009 ma powstać trzyczęściowy przewodnik przygotowany w formie pytań i odpowiedzi wyjaśniający rolę i znaczenie public relations w biznesie. Pierwsza część przewodnika trafi w ręce członków Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach w poniedziałek 23 marca 2009.

Zawartość przewodnika opracowała agencja PRIME PR. Kolejne jego części będą dystrybuowane wśród firm zrzeszonych w RIG w Katowicach podczas kolejnych trzech comiesięcznych spotkań członkowskich. Wybrane pytania i odpowiedzi zostaną także opublikowane na łamach dodatku gazety Polska Dziennik Zachodni – Śląska Marka, który ukazuje się od lutego 2009 oraz w biuletynie izbowym RIG Wolny Rynek. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj